zondag 15 november 2009

Podcasts

ja weer een gave les, heb via Radiocast 2 feeds toegevoegd aan mijn Netvibes, en dat zijn dan twee radiozenders, Ik zit namelijk te wachten tot de Vara de top 1000 uit ga zenden. Het liefst had ik nog meer op mijn Netvibes willen zetten maar dat komt nog wel een keer als de cursus is afgesloten. Heb nog wel gekeken bij de archieven die en podcast hebben maar die heb ik niet als feed toegevoegd aan mijn Netvibes. Ben ook nog bij Gespod langst geweest en vond daar een feed van Draadstaal en die is wel toegevoegd, het is de bedoeling dat ik Netvibes na de cursus als startpagina wil instellen en dan is het wel leuk om daar feeds op te hebben die wat toevoegen aan mijn werkplezier. Ga volgende week nog wel verder met toevoegen en opzoeken van onderwerpen die we tot nu toe in de cursus hebben behandeld, want je komt toch elke keer weer iets tegen. Het is wel zo dat als je eenmaal bezig bent het moeilijk is om te stoppen, is tenminste mijn ondervinding, komt misschien omdat ik het wel erg leuk vindt. Morgen even uitvogelen hoe Netvibes Wasabi is en wat ik ermee kan doen.

1 opmerking:

  1. Fijn dat je er zo veel plezier in hebt. Ben benieuwd naar je ervaringen met Netvibes Wasabi. Ben er zelf nog niet aan toegekomen. Ik laat mijn "leerlingen" gewoon de kastanjes uit het vuur halen. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen