zaterdag 7 november 2009

overstappen

ben deze week overgestapt naar Netvibes want Igoogle beviel toch niet zo goed. Dus weer vanaf het begin beginnen om alle rss feeds in Netvibes te zetten, dat is redelijk gelukt en mijn Netvibes ziet er gelikt uit vind ik zelf, maar heb nog wel moeite met het overzetten van verschillende handige dingen zoals reisplanner en van Dale woordenboek. Die hebben geen rss feed en worden ook niet aangeboden op Netvibes. Dan moet ik een url invoeren en die weet ik niet (kom ik nog wel achter). Dus deze week stond in het teken van zoeken, verfraaien, puzzelen, irritatie en HELP!!!

1 opmerking:

  1. Voor sites zonder RSS kun je de volgende link gebruiken page2RSS Lukt het niet dan gewoon even contact opnemen (0118 654460).

    Henri

    BeantwoordenVerwijderen