zaterdag 21 november 2009

lekker belangrijk!!!

Na de blog van Leo te hebben gelezen over zijn verhaal van de wiki's, waar ik met stomme verbazing iets over iemand las die bij ons wel bekend is, namelijk Jonas Wiskerke, die zichzelf helemaal de hemel inprijst. Hé dacht ik toen maar dat kan ik ook! Dus vanaf nu ben ik i.p.v medewerker digitalisering, VOOR-PUBLICIST, ja want als ik mijn werk niet afmaak kan Leo dat niet publiceren (dus nakijken, verwerken en op Zeeuwen Gezocht toevoegen). Ik geef er maar een draai aan maar wel grappig hoe iemand zich belangrijker kan maken dan dat hij is. Ben ook een bekende Vlissingse, ja ik ken een heleboel mensen en zij kennen mij! Maakt mij dat een bekend persoon? Wie zal het zeggen! Maar in alle eerlijkheid moet ik zeggen dat Leo er een mooi stuk van heeft gemaakt voor zijn les in Wiki's. En ik als collega weet nu dat wie hoog vliegt heel hard (door de mand) naar beneden kan vallen. Misschien hebben we iets gemist en hadden we naast Balkenende nog een kandidaat voor in Brussel?

1 opmerking:

  1. Er is over Hangoor en Wikipedia nog wat terug te vinden op internet. Op mijn blog bij Ding #11 heb ik twee links gezet (Link1 en Link2).

    BeantwoordenVerwijderen