dinsdag 8 december 2009

muziek online beluisteren


kokenstokenhouzadel02
Originally uploaded by juffrouwjo
les 20 gaat over muziek online beluisteren in sociaal netwerk. Jaren geleden was dat ondenkbaar en zat je met een cassettebandje muziek op te nemen van je favoriete radiozenders. Maar tegenwoordig is de sky the limit. Helemaal geweldig dat je via je ipod, mp3 en pc muziek kan beluisteren. Een kwestie van downloaden en het staat er op. Nu heb ik nadat ik de les had doorgenomen last Fm aangeklikt, maar wij mogen geen muziek beluisteren via de pc dus heb ik dit maar links laten liggen, misschien dat ik er na de cursus nog iets mee doe. Wel heb ik radio 2 (en nog een paar zenders) op mijn netvibes gezet. Wel handig met al die informatie over artiesten en een speellijst. Op mijn bureau staat heel de dag de radio aan en geprogrammeerd op radio2. Als er dan een nummer op de radio komt en ik weet niet meer wie de artiest is dan kijk ik vlug op Netvibes radio 2 speellijst, en mijn muzikale geheugen is weer helemaal opgefrist. Ik ben nu maar gestopt met zoeken naar websites van radiozenders want voordat je het weet zit je 4 uur te spotten naar al dat leuks.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten