maandag 12 oktober 2009

naar het werk


Grotere kaart weergeven Het weekend zit er weer op en vandaag weer werken. Even op de dingen kijken en ik ben toe aan de mashups na flickr. Ik had al een account bij flickr dus dat was eenvoudig en een foto naar mijn weblog verplaatsen was dus geen punt. Heb ook een account bij Mijnalbum maar het vervelende van die site is dat als je een bepaalde tijd niet in je albums kijkt die albums worden verwijderd, niet prettig dus. Bij flickr is dit niet het geval dus bevalt dat veel beter. Mijn mashups is wel grappig maar ik heb het gehouden bij Google Maps en daar een routebeschrijving gemaakt van de afstand die ik elke dag afleg van huis naar het werk. Zonder huisnummer van thuis natuurlijk want anders weet iedereen die op mijn weblog kijkt waar ik woon. Moet eerlijk zeggen dat ik een beetje hulp heb gekregen van Poulus omdat ik dit berichtje er naderhand nog bij moest plaatsen en dat gaat als volgt: je klikt op het potloodje bij je foto en kan dan je bericht bewerken door achter je html tekst te gaan staan en daar je tekst te typen.

1 opmerking:

  1. Ik had het plaatje gisteren al gezien zonder tekst, en niet zo goed begrepen wat je er mee wilde. Het huisnummer ontbreekt, maar als ik voor satelliet kies, kan ik je bijna uit je huis zien vertrekken. Toch erg privacy gevoelig deze informatie. leuk, maar toch voorzichtig mee zijn.

    Henri

    BeantwoordenVerwijderen