dinsdag 13 oktober 2009

kantoortoepassingen

ik heb een spreadsheet aangemaakt voor een dagje Ikea.
een paar collega's gaan elk jaar bij Ikea struinen en het is altijd een probleem wie wanneer kan. Nu is de spreadsheet gemaakt en aan dat groepje Ikea fans gestuurd zodat ze in kunnen vullen op welke data men kan. Ik heb velden aangemaakt aan de bovenzijde en deze velden ingevuld met naam, tel.werk, verschillende data enz. Daarna mailadressen opgezocht en toegevoegd, een berichtje erbij met uitnodiging om de lijst in te vullen en toen verstuurd. Het is heel leuk dat als je het bericht opent je anderen kan zien typen in je spreadsheet. Scheelt een heleboel gebel en geregel als dit werkt.

2 opmerkingen:

  1. Van Google docs heb je het gemak ingezien. Zoals je zegt het scheelt een hoop bellen en mailen.

    Henri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed bezig Vivalavida!

    Zo'n tripje is een mooie aanleiding om kennis te maken met deze handige tool. Doe er je voordeel mee en alvast heel veel plezier bij Ikea!

    BeantwoordenVerwijderen