donderdag 22 oktober 2009

clicky

Yes ik heb iets uitgevonden na de tips te hebben gelezen. Dacht het is wel leuk als ik kan zien hoeveel bezoekers mij weblog bekijken en bij 23-archiefdingen klikte ik op tips en daar stond iets over clicky met een voorbeeld op film. Nu had ik alles wat op het voorbeeld werd aangegeven al gedaan door zelf een beetje te experimenteren en toen moest de Html gekopieerd worden in de indeling van mijn weblog. Helaas dat ging niet en toen mijn coach laten weten dat het kopiƫren niet kan zoals in de film wordt gedaan. Hij zou me vanmiddag of morgen terugbellen, maar ik ben dus veel te ongeduldig en dacht er moet een manier zijn!!! Het moet namelijk als volgt: Je gaat naar aanpassen op je weblog en dan gadget toevoegen en daar naar Javacript en daar kan je dus je Html in kopiƫren. En hupla daar staat dan in mijn weblog!! Geweldig al zeg ik het zelf. Dus als je hulp nodig heb: Nu weet ik het nog maar of het lang blijft hangen weet ik niet.

3 opmerkingen:

  1. Goed dat ik dit eerst lees, had zojuist pas tijd om het uit te gaan zoeken, maar het is je dus al gelukt. Ik had al wel verwacht dat het iets simpels zo zijn.

    Henri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed zo! Zelf ontdekken geeft meer voldoening en het is vooral veel leuker! En zo leert de coach nog eens wat. Misschien ga ik dit zelf zo ook wel op mijn blog zetten...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou die coach werd een beetje op het verkeerde been gezet, want er werd bij verteld dat de mogelijkheid om dit op je blog te zetten niet in blogger aanwezig was zoals op het filmpje getoont werd, maar de manier die je beschrijft is precies zoals op het filmpje wordt aangegeven. Maar het belangsrijkste is dat het gelukt is, en dat je het zelf ontdekt hebt.

    BeantwoordenVerwijderen