zondag 28 februari 2010

MAIS-Flexis

Vrijdag was het dan zo ver, mocht wat ik op papier had uitgewerkt aan inventarisatie in MAIS-Flexis zetten, dat was zo gaaf, ik was heel enthousiast en het zag er zo mooi uit. Heb heel wat eb-tjs aangemaakt en volgende week even een paar onderdelen uitspitten met Hans zodat ik weer verder kan. Ik vind het helemaal geweldig en was ook helemaal niet ingewikkeld om met MAIS te werken. Dit is echt wel mijn ding, maar misschien wordt het allemaal nog heel ingewikkeld en daalt mijn enthousiasme naar een dieptepunt maar dat verwacht ik niet. Woensdag weer naar Den Haag en niet vertellen wat ik al heb gedaan, mag eigenlijk pas vanaf donderdag gaan doen wat ik nu in mijn blog heb gezet. Mijn collega's weten ondertussen dat ik geen afwachtend persoon ben en gelijk de stier bij de horens pak. (of is het koe?} Doe dus woensdag net of ik niks weet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten