vrijdag 9 april 2010

Heb mijn certificaat!


Dutch appel taart
Originally uploaded by D@O
Heb gisteren de presentatie gedaan over mijn te bewerken archiefje van het FNV. Het ging best wel goed en zijn de hele ochtend bezig geweest omdat er 10 cursisten een presentatie moesten houden. Na afloop vlug in de trein naar het Delfts Archief waar we een rondleiding kregen. Ik prijs me gelukkig met de ruimte die ik heb om in te werken en het mooie moderne ruime gebouw waar het Zeeuws Archief in is gehuisvest. Na de rondleiding moesten de cursisten nog even in de nabespreking en ja hoor daar kwamen de cijfers van de module archiefbewerking. De spanning steeg want ik was nummer 7 op de lijst en Chaja onze cursusleider was zeer zuinig met beoordelen. Maar toen kwam het verlossende cijfer! Een 8!!! Het hoogste cijfer van alle 10 cursisten. Ben er erg blij meer en mijn collega's en vooral mijn leidinggevende met mij. Heb in de koffiepauze dan ook een groot boeket bloemen gekregen en dat was buiten verwachting. En nu als een speer mijn 21 meter archief toevoegen aan de 2 meter die bewerkt moest worden voor de module. Wil zeker voor december 2010 helemaal klaar zijn, dit is nog een hele tijd maar ook nog veel werk. Hou jullie wel verder op de hoogte over het verloop van mijn archiefje, dus kan ik elke maand mijn vorderingen plaatsen op mijn blog.

3 opmerkingen:

  1. Ook hier nog eens gefeliciteerd! Je blogpost staat (ietsje aangepast) inmiddels ook op http://zeeuwsarchief.blogspot.com.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi José,

    Hartelijk gefeliciteerd met je behaalde resultaat!

    Je kamergenoot(je)Trix

    BeantwoordenVerwijderen